Sunday, 30 August 2009

UPDATED: Home Affairs Minister Hishamuddin, Don't Just Talk: Do Your Duty and Get the Police to Arrest These SCUMBAG MUSLIMS NOW

WHAT A LOAD OF RUBBISH !

CONSIDERING PAST ACTION OF THE POLICE
AGAINST INNOCENT MALAYSIANS


"... If we had taken action, it would have sparked more anger.
It was not suitable to take action at the time. "
Nor Azam Jamaluddin
Shah Alam District POLICE Chief Assistant Commissioner

IS OUR POLICE AFRAID
THESE 50 SCUMBAG MUSLIMS RUN AMOK ?






QUOTE:
"... As a direct threat to the sovereignty and supremacy of the law in Malaysia, this threat must be met DIRECTLY in no uncertain terms.

The police must enforce the law WITHOUT any further delay. Arrest ALL those culprits and bring them to deal with the law.

This action will only serve to increase the credibility deficit of the BN government especially that of UMNO's.


The severed cow head is symbolic of what? To the Hindus a cow is a sacred animal. Can we infer from the severed cow head, that this dismembered anatomy of a cow, is meant to send ominous signals to the Indian/Hindu community? If that is so, there is only one option which the PM has.

Instruct the police to arrest all those involved and placed them under ISA. All right thinking Malaysians CANNOT condone and tolerate such blatant racist superciliousness.

I am shocked beyond disbelief that the OCPD of Shah Alam said; the situation was too volatile for them to interfere.

If I am being wicked, can I take it to mean the police were scared?..." Read here for more
-"Sakmongkol AK47"


MALAYSIANS HAVE ENOUGH OF THE WEAK VERBIAGE FROM THE FOLLOWING MINISTERS AND UMNO POLITICIANS ON THIS ISSUE!!


Read here for more
  1. Information, Communications and Culture Minister Datuk Seri Dr Rais Yatim said he regretted the action of the demonstrators. "They should have known better than to resort to such action. We must respect the cultures and religions of other communities."

  2. Deputy International Trade and Industry Minister Datuk Mukhriz Mahathir said such "extreme actions" could cause unease among the people."I hope everyone will remain calm and not do anything that can upset racial harmony in Malaysia," he said .

  3. Umno Youth chief Khairy Jamaluddin said the demonstrators had committed a disrespectful act."This is not acceptable in Islam, a religion that upholds moderation and respect for other's beliefs," he wrote in his blog yesterday.

  4. Home Minister Datuk Seri Hishammuddin Hussein said he regretted the incident. "What happened was insensitive and I hope that it will not adversely affect the country's racial harmony."

  5. Shah Alam district police chief Assistant Commissioner Nor Azam Jamaluddin said the action would be investigated under Section 27 (5) of the Police Act for unlawful assembly and the 1948 Sedition Act as it involved racial sentiments.

    Nor Azam said at a press conference that police could not take drastic action at the time of the protest as it would have worsened the situation."If we had taken action, it would have sparked more anger.

    It was not suitable to take action at the time.We have proof and witnesses and will take action against those involved.

    The witnesses include not only the public but also police officers who were there. We will also investigate the participation of certain parties."


    [ To Selangor MB Khalid Ibrahim:

    The actions of these Scumbag Muslims should NOT be rewarded or be seen to be rewarded. These Scumbag Muslims CANNOT, and SHOULD NOT, be appeased in any form and manner.

    Your TOWN HALL MEETING should ONLY take place AFTER the POLICE have arrested AND CHARGED these Scumbag Muslims. Justice must be SEEN to be done.

    Malaysians want to see there is strong
    deterrence against future behaviour of this nature, irrespective of race and religion. ]


  6. Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim said such an act of religious intolerance was appalling and a step back in promoting efforts for mutual respect among the various races and religions. "The state calls on the police to act without fear or favour and conduct a fair investigation into the incident, including the threats issued by the demonstrators against state leaders," said Khalid in a statement.

    He added that a directive had been issued to the Shah Alam city council to hold an open discussion on Sept 5 for Section 23 residents, which would be attended by the council's officials and Selangor Economic Development Corporation representatives.

    The meeting would not only allow those affected to express their views but also provide the state an opportunity to present facts and reasons surrounding its decision to relocate the current temple in Section 19 to Section 23, Khalid said.

RELATED ARTICLE

Bila Lembu Mengetuai Gerombolan


Read here for more

by

"Matkeri"

EXCERPTS


Izinkan aku memulakan kalini dengan ketawa berdekah2:

Kah… Kah… Kah!

Tiba2 gerombolan kepala lembu yang berdemo Jumaat lepas bagaikan tesentot telo2 mereka selepas tindakan bangang mereka dikutuk secara sebulat suara oleh semua orang, baik ameno, mahupun PR.

Ketua gerombolan yang nak jadi ‘hero Islam’, yang kebetulan nama nak sama dengan TPM ‘hero Melayu’, berpusing2 menjawab dan menafikan soalan berkaitan siapa yang membawa kepala lembu pada hari tersebut.

Dia kata dia tak tau. Pada hari 50 orang penyokongnya berdemo, sms telah bertebaran, dan juga di Facebook menyatakan ada perhimpunan dianjurkan bersama kepala lembu.

Pada waktu demo itu juga, ketua gerombolan ini menyatakan bahawa tidak akan berganjak walau seinci. Sanggup bermandi darah bagai.

Gambar2 di media2 juga memaparkan mereka mengusung kepala lembu, menyepak, dan menghina kepala lembu dengan kaki, meletakkannya di hadapan pejabat kerajaan, dan ‘mewakafkan’ kepala lembu yang masih berdarah tu kepada MB dan YB di situ.

Selepas sehari kejadian berlaku, dan kutukan serta kemarahan umat membara terhadap tindakan mereka ni, tiba2 semua peserta demo ni tak tau dari mana kepala lembu tu datang!

Kah… Kah… Kah…!!!

Ketua gerombolan cuba menaichi kepala lembu tu dengan mengatakan bahawa ianya ‘kerja orang luar’. Nak membuat kesimpulan bahawa himpunan mereka ‘disabotaj oleh kepala lembu’. Demo mereka yang tidak rasis dan anti-agama itu telah diganggu dan disalahtafsir disebabkan kepala lembu.

Aiseymen, encik lembu. Seluruh alam maya nampak berapa ramai yang datang demo encik lembu tuhari - lebih kurang 50 jer.

Ada dalam youtube.

Kepala lembu tu jadi macam simbol korang haritu.

Kepala lembu tu lebih banyak dapat liputan daripada encik lembu sendiri.

  1. Takkan la encik lembu tak perasan ada kepala lembu?

  2. Kalau perasan, kenapa encik lembu tak tegur atau suruh buang?

  3. Adakah sebab encik lembu pun sukakan perkara tersebut?

  4. Adakah sebab encik lembu bersetuju dengan perkara tersebut?

  5. Adakah encik lembu tahu tentang perkara tersebut tetapi bertindak berdiam diri agar ianya boleh memprovok agama lain dan seterusnya menimbulkan huru hara, bergaduh sehingga menimbulkan MAGERAN di Selangor yang akhirnya menjatuhkan kerajaan PR dan inisiatif encik lembu akan dibayar dengan harga yang paling tinggi?

Sudah semestinya, kot?!

Jika tidak, takkanla encik lembu terus menerus menyokong tindakan itu dengan membekap (backup) dalam statement kepada watawan bahawa kepala lembu itu sebagai simbol kebodohan.

Encik lembu tidak membantah penggunaan kepala lembu tersebut.

Encik lembu membantah bina kuil, biarkan kepala lembu yang menjadi binatang suci Hindu dipermainkan, dan kemudian menambah kedukaan Hindu dengan mengaitkan lembu dengan kebodohan pada hari kamu membantah pembinaan kuil. Semua dalam satu tajuk yang sama!

Encik lembu… Encik lembu….

*sigh*

Untuk makluman encik2 lembu sekalian, rakyat tidak lagi bangang sepertimana yang diharapkan. Mereka memilih PR di Selangor, dan sudah semestinya setiap perkara yang dibangkitkan akan dicari jawapannya oleh pengundi.

Kenapa rakyat memilih PR? Sebab mereka memberi jawapan yang memuaskan untuk setiap tindakan mereka. BN tidak pernah menjawab soalan2 pengundi dengan baik, sebab itu mereka ditolak.

Dalam kes kuil, umum rakyat Selangor telah berjumpa dengan jawapan yang jelas, bahawa kuil2 baru tidak dibenarkan, dan kuil2 haram akan direlokasikan supaya memudahkan semua orang.

Tidak timbul soal majoriti atau minoriti, sebab kalau nak difikirkan majoriti, AMENO KENA KELUAR DARI SABAH SERAWAK SEBAB MELAYU DI SANA HANYA MINORITI!

Mereka yang baru berjinak2 dengan demokrasi, terbodoh dengan fahaman mereka sendiri bahawa hak majoriti itu mengatasi segalanya sekaligus menafikan hak minoriti. Bangang ka hapa?

Oklah. Tapayah kita bersoal tentang hukum dan peranan demokrasi. Itu bukan isunya.

Isunya di sini ialah encik lembu yang tidak berkata apa2 bila kepala lembu disepak tendang pada hari demo, bernada lain pada keesokan harinya.

Encik lembu dan gerombolan yang nak bermandi darah dan tak berganjak walau seinci pada hari demo telah berundur lapan tiang pada keesokan harinya apabila tindakan mereka itu dikutuk, bukan sahaja oleh orang Hindu dan bukan Islam, malahan dari orang2 kuat ameno sendiri!

Aku bukan nak provok, tapi sekadar nak memberikan gambaran jelas bahawa tindakan2 gerombolan ameno ini dari dulu, kini dan selamanya tidak pernah cerdik.

Dan bila mereka tau bahawa tindakan mereka itu telah dikesan bodohnya, mereka cepat2 bertindak dengan memperbodohkan orang lain.

Mereka ini tak pernah nak ambik tahu bahawa tahap kecerdikan orang di Tanah Melayu ini sudah meningkat berpuluh kali ganda selepas peristiwa ‘98.

Mereka ini - manusia2 gerombolan - adalah terdiri dari golongan orang2 yang jahil, dan untuk itu, blog ini diwajibkan ke atas mereka.

7 comments:

Anonymous said...

This non-response from the Polis shows their selective persecution as had been suspected all along for years. They hid their tails between their legs when the chips are down. They call out the FRU and riot squad with tear gas and chemical-laced water cannons when they want to stamp their show of superiority and force. But in the presence of some mere protesters with such offensive and insensitive conduct, they simply ignore what is required of them to do and act. This is typically Malaysia showing her best glory coming out from the Polis who are no better than cowards.
malsia1206

Anonymous said...

aiyaa....aku mana tau kepala lembu mari dari mana ....!!

Anonymous said...

how to take actions....so few of them , only 50 saja ....!

SRK Herry said...

Your blog is nice.Thanks for opening this blog. My blog is about
Online Newspaper Site

Anonymous said...

after putting the bloody head as 'offering' ....then prayers were .....@#$%^&*.....??

bnaipal said...

The hooligans who led the protest march insulted the very grass root sentiments of the Hindu religion. We do not need to sit down at the table to negotiate with mongrels who are a bunch of fundamentalists. The police should arrest and charge these protesters for inciting racial intolerance. Why did the police and FRU stand by in silence and watch this outrageous behaviour? Is the concept of 1Malaysia based on racial discrimination? Is the PM Najib delusional or is he plain dumb? The Govt. has allocated land for the relocation of the temple. If the protesters don’t like it – THEY should move out of Section 23. The temple existed in the area even before the scavenging scumbag protesters were born. We do not have to always give the other cheek – we have our rights as citizens of Malaysia. The two guys carrying the head of the sacred cow look like gutless pondans. Shame on the PDRM and FRU – why do we tax payers fund such negligent morons who do not carry out their rightful duties? Enough of Kowtow. Wake up Indians, Malaysia belongs to us too!!!

bibliobibuli said...

the word "regret" is a wimpy little word (to my mind "abhor" sounds about right) and does it take an english teacher to tell them that you (logically and grammatically) cannot regret someoneone else's actions?

isn't it possible to identify these clowns from the photos, then name 'em and shame 'em?